|
Post by tarjossen on Feb 21, 2014 20:51:31 GMT
Navn : Tarjei Mathis Staurheim
Hvorfor vil du være [Staff] [Hjelper] Jeg vil gjerne være en del av Staff eller Moderator på denne serveren fordi; Jeg vil hjelpe til å holde det ryddig på serveren.
Jeg vil kunne snakke til andre spillere med respekt hvis de har dårlig oppførsel. Jeg vil være til hjelp hvis noen trenger det.
Tlf
99481621
Vi vil helst ha over 13 år Alder: Jepp jeg er 13 år og blir 14 23. Mai. (født i 2000)
Lit om meg
Jeg heter Tarjei Mathis Staurheim og jeg er fra Bø i Telemark. jeg liker å spille Minecraft. Jeg spiller selfølgelig en del på Expertene.tk. jeg har spillt MC i ca. 1,5 år. Jeg spiller litt på Steam også.(Tarjos er brukernavnet.)
Mvh Tarjei Mathis Staurheim
|
|
|
Post by stianprox on Feb 22, 2014 12:03:39 GMT
Navn : Tarjei Mathis StaurheimHvorfor vil du være [Staff] [Hjelper]Jeg vil gjerne være en del av Staff eller Moderator på denne serveren fordi;Jeg vil hjelpe til å holde det ryddig på serveren. Jeg vil kunne snakke til andre spillere med respekt hvis de har dårlig oppførsel. Jeg vil være til hjelp hvis noen trenger det. Tlf
99481621 Skype
Tarjei Staurheim Vi vil helst ha over 13 år Alder: Jepp jeg er 13 år og blir 14 23. Mai. (født i 2000) Lit om meg
Jeg heter Tarjei Mathis Staurheim og jeg er fra Bø i Telemark. jeg liker å spille Minecraft. Jeg spiller selfølgelig en del på Expertene.tk. jeg har spillt MC i ca. 1,5 år. Jeg spiller litt på Steam også.(Tarjos er brukernavnet.) Mvh Tarjei Mathis Staurheim
|
|
|
Post by stianprox on Feb 22, 2014 12:04:31 GMT
ok
|
|
|
Post by fabat666 on Mar 1, 2014 19:09:52 GMT
jeg vil være hjelper for jeg er god jeg er 14 år og jeg liker og hjelpe folk og jeg vil gjerne hjelpe alle som trenger hjelp hilsen fatbat666 14 år
|
|
|
Post by fabat666 on Mar 2, 2014 19:28:54 GMT
hvorfor jeg vil bli helper for jeg er snill og hjelper folk og kan alt om hjelper skal hjelpe alle som trenger hjelp vis jeg blir gm skal jeg ikke gi stuff jeg skal be folk ikke banne eller si stygge ting skal gjøre sånn at denne servere er en bra server og alle skal trives der hoper alle skal trives der og ha det godt hilsen fatbat666 15 år
|
|